Masalah Gegendang Telinga Pecah & Gastrik Tahap Ulser (Ipoh, Perak)




Pn Maskanah bt Rohani berasal daripada Ulu Kinta Ipoh, Perak mengalami masalah gegendang telinga pecah akibat tabiat suka mencungkil lubang telinga dengan pensel dan terpaksa menjalani susulan dengan doktor pakar selama lebih daripada 20 tahun. Setiap kali berjumpa dengan doktor pakar, beliau akan disyorkan untuk menjalani pembedahan namun beliau berkeras menolak untuk dibedah kerana doktor memberi jaminan peluang untuk pulih hanya 50-50 sahaja.

Dalam masa yang sama, beliau juga mengalami masalah gastrik yang agak serius sehingga ke tahap ulser perut. Beliau terpaksa menelan 2 biji sehari ubat zentac berharga RM 2.50 sebiji. Tahap gastrik beliau walau setitis minyak pun sudah menyebabkan gastriknya menjadi.

Namun, keadaan mula berubah apabila beliau mengamalkan 2 daripada 4 komponen PCN iaitu Jeli Gamat GOLD dan Spirulina Pacifica selama setahun konsisten mengamalkannya tanpa henti dan Alhamdulillah, ketika pemeriksaan susulan, doktor pakar agak terkejut dengan perkembangan gegendang telinganya. Didapati selepas hampir 20 tahun, gegendang telinganya tidak lagi berair dan isi pada bahagian gegendang kelihatan lebih cantik. Dalam masa yang sama juga masalah gastrik beliau telah pulih dan beliau bebas mengambil apa jua jenis makanan tanpa perlu risau masalah gastrik berulang kembali.




Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)

Testimoni Luka Kencing Manis Kronik