Testimoni Masalah Injap Jantung


Alhamdulillah, perkongsian daripada Cikgu Khalsom dari Kuala Kangsar, dikesan mengalami masalah injap jantung iaitu Mitral Valve Prolaps sejak November 2009 semasa mengandung. 

Kesan masalah ini menyebabkan beliau cepat letih, tidak boleh melakukan kerja-kerja yang berat dan tidak mampu berjalan laju kerana keletihan. Malah ketika membasuh kasut dalam keadaan mencangkung pun beliau rasa penat.

Beliau mencuba Jeli Gamat GOLD dan Spirulina Pacifica. Perbezaan selepas sebulan beliau makan produk ini, Alhamdulillah, selera makan mula datang semula, boleh banyak bergerak dan tidak penat bila membuat kerja-kerja rutin harian. Ia tidak menyembuhkan kepatahan kelopak injap tetapi membantu hilangkan rasa penat seolah-olah macam tiada apa-apa masalah.

Terbaru, beliau memberitahu beliau boleh mendaki bukit dan mampu menyertai aktiviti lasak. Namun menurutnya, beliau perlu minum banyak air kosong untuk membekalkn oksigen terutama bagi yang menghadapi masalah injap jantung.

Alhamdulillah, hanya dengan permulaan pelaburan RM 136.50 untuk sebotol Jeli Gamat GOLD & Spirulina Pacifica 200 tabs sangat berbaloi bukan.
                                                  
                                               ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥


                                                Pn Kalsom - 3 dari kiri

Hubungi admin 018-3597495 untuk pesanan=)

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)

Testimoni Luka Kencing Manis Kronik