Testimoni Jangkitan Fungus @ Kulat


Seorang wanita mengalami masalah jangkitan kulat pada bahagian lidah (Oral Trush) pada hari ahad yang lalu, 19 Januari 2014.

Pada hari yang sama, beliau telah diberikan makan Jeli Gamat GOLD Luxor dan..Subhanallah..Alhamdulillah..dengan izin Allah..dalam tempoh 24 Jam, kulat pada bahagian lidahnya HILANG!!

Tahukah Anda?
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Menurut hasil kajian saintifik Prof Ridzwan Hashim dalam bukunya yang bertajuk "GAMAT" pada muka surat 40, beliau mendapati bahawa beberapa spiesis gamat mempunyai kesan perencatan terhadap bakteria dan juga memberi kesan perencatan yang sangat efektif terutama terhadap Yis & Kulat berdasarkan kajian yang dijalankan secara in vitro (dalam makmal).

Ini bermakna bagi anda yang mengalami masalah jangkitan akibat bakteria atau kulat (fungus), pastikan Jeli Gamat GOLD Luxor adalah pilihan utama anda. Ini kerana gamat boleh Merawat & Mencegah.

Alhamdulillah..Satu lagi rahsia kuasa pemulihan dari lautan yang Allah berikan kepada kita & satu PELUANG yang sangat besar dalam Industri Kesejahteraan bagi anda yang ingin mencorakkan semula kehidupan serta meningkatkan ekonomi diri & keluarga.

Please Share Untuk Manfaat Bersama=)

Whatsapp 018-3597495

Fb Pages : House Of Gamat GOLD

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)

Testimoni Luka Kencing Manis Kronik