Kanser Rahim Berjaya Diatasi


Teh Nur Amalina (24 tahun), Pulau Pinang - Pada usia yang muda ketika masih menuntut di USM Transkrian, beliau mempunyai masalah berat badan berlebihan dan telah berusaha mencuba pelbagai produk untuk menurunkan berat badan namun masalahnya berat badannya sekejap turun dan sekejap naik semula. Disebabkan syak sesuatu mungkin berlaku terhadap kesihatan beliau, ibunya telah membawanya ke klinik pakar untuk memeriksa.

Alangkah terkejutnya beliau apabila doktor mengesahkan menghidap kanser rahim stage 1. Ketika itu beliau berikhtiar mencari penawar untuk mengubati penyakitnya sehinggalah beliau diperkenalkan dengan set PCN yang mengandungi 4 komponen iaitu Jeli Gamat Gold, Spirulina Pacifica, Krill Omega Plus dan Bio C. Beliau telah amalkan set PCN tidak sampai sebulan pun dan Alhamdulillah, dengan izin Allah ketulan kanser rahimnya telah hilang dan kesihatannya bertambah baik sehingga ke hari ini.

Kepada anda yang sedang membaca artikel ini, sampaikanlah khabar baik ini kepada mereka yang mempunyai masalah yang sama. Mungkin dengan perkongsian ini dapat menyelamatkan nyawa insan tersayang. Insyaallah.


 

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)