Testimoni Kulit Gatal Di Badan & Kolesterol Tinggi

Masalah kulit gatal di badan biasanya disebabkan masalah keasidan dan toksin yang tinggi dalam badan. Selain itu, sistem imun yang lemah menyebabkan badan tidak dapat menahan alahan atau memberikan respon yang tidak selesa terhadap bahan asing yang melekat pada badan atau yang memasuki badan terutamanya bahan-bahan kimia dalam makanan. Jeli Gamat GOLD dapat membantu menyahtoksik dan meningkatkan imun sistem supaya antibodi kita kuat semula.


Tahukah anda bahawa 70% kolesterol dihasilkan oleh hati kita ketika kita tidur? Apa yang menyebabkan paras kolesterol tinggi kerana hati telah menghasilkan kelesterol berlebihan. Jadi, bagi mengatasi masalah ini kombinasi Jeli Gamat GOLD & BioCore Cholite membantu seimbangkan paras kolesterol dalam darah malah melarutkan plak kolesterol yang telah mengeras dalam saluran darah.

TESTIMONI


Ini adalah perkongsian testimoni daripada Usahawan Gamat GOLD Nadz Irah dari Sungai Siput, Perak.

Pelanggan beliau En MD SAHAIR, 60an - Taman Cahaya, Bercham, Ipoh Perak, mengalami masalah kulit gatal di badan & kolesterol tinggi. Sebelum ini beliau pernah mengalami strok akibat masalah yang dihadapinya.

Alhamdulillah setelah mengamalkan Jeli Gamat GOLD dan BioCore Cholite selama 3 minggu, masalah kulit gatal di badan telah pun berkurangan dan semakin menghilang. Kini, beliau tidak sabar hendak mengetahui paras kolesterol beliau yang terbaru setelah mencuba kombinasi Jeli Gamat GOLD & BioCore Cholite.


Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)

Testimoni Luka Kencing Manis Kronik