Testimoni Rabun Mata


Bangun pagi, gelabah bila tak jumpa cermin mata.. Alamak! semalam letak cermin mata kat maner yer?? Kepala sampai naik pening, sebab terlupa tempat letak cermin mata..alahai,,tak pasal-pasal, pagi-pagi dah ada kerja mencari cermin mata lak.. rasa macam letak sebelah bantal semalam, tak kan lah salah letak pulak..ermmm…cari punya cari, raba punya raba.. rupa-rupanya cermin jatuh bawah katil..nasib baik tak terpijak atau terduduk...huuhuuu…


Ini adalah antara situasi yang mungkin anda alami, jika anda ada masalah rabun mata.

Rabun boleh di kategori dalam pelbagai jenis, antaranya, rabun jauh, rabun dekat, rabun warna dan rabun ayam. Rabun jauh, kebanyakkannya dialami oleh golongan muda, manakala, rabun dekat kebiasaannya dialami oleh golongan warga emas. Manakala, rabun ayam merujuk kepada mereka yang mengalami masalah melihat sesuatu, pada waktu selepas waktu senja. Namun, mereka tidak mengalami sebarang masalah penglihatan pada waktu siang. 

Begitu juga dengan rabun warna. Rabun warna hanya merujuk kepada mereka yang sukar mengenal pasti warna, terutamanya warna merah dan warna hijau. Oleh sebab itu, adalah penting bagi mereka yang mengalami masalah rabun warna untuk mengatasi masalah mereka ketika melalui kawasan yang ada lampu isyarat jalan. Golongan yang mengidap rabun warna, tidak memerlukan cermin mata untuk merawat masalah penglihatan mereka, tidak seperti mereka yang mengalami masalah rabun jauh atau rabun dekat.

Berita baik buat anda yang mengalami masalah rabun. Jeli Gamat GOLD & Spirulina Pacifica mampu mengembalikan penglihatan anda kembali baik. TAK PERCAYA?

TESTIMONI PELIK TETAPI BENAR!
############################

Ikuti pengalaman menarik En Shahrul dari Pulau Pinang yang berkongsi pengalaman beliau mengamalkan Jeli Gamat GOLD & Spirulina Pacifica.

Sharing Is Caring..


Tahniah En Shahrul!

Hanya RM136.50 untuk dua produk ini sebulan, anda mendapat manfaat seperti yang dikongsikan. Berbaloi bukan?

Hubungi admin 018-359 7495 untuk pesanan:)

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Gegendang Telinga Pecah & Berair

TALASEMIA MAJOR (INDONESIA)

Testimoni Luka Kencing Manis Kronik